=P

Det är tur jag inte lever på nån provision för mina blogginlägg...hade inte blivit fet på det =P

Har väl hänt en hel del sen jag skrev sist. Var ju bland annat Aimars 50-årsfest i Bergen med tema Cowboy. Anita och jag bestämde oss för att var glädjeflickor/gledespiker/saloongirls. Vad är väl en cowboyfest utan fina flickor?
Resultatet av detta var:



Grymt mycket uppmärksamhet och komplimanger fick vi iaf!
Började kl tolv på fredagen på gardermoen, jag, Kenneth, Anita och lasse med varsin öl och en fernet (!?) ääääsj!
Sedan var det middag och utgång med Aimar och familj och vänner till honom. Väldans trevligt. Höll igång tillhalv sju på lördagsmorgonen. Sov till halv elva sen var det ut på stan för lite shopping och för att hinna med vinmonopolet ;)
Sedan sov vi en liten stund på hotellet och halv fyra var det dags att börja snöra korsetter och sätta på fest-makeupen ;D Var på saloonen vid halvsju-sju, och festen höll på till halv sju på morgonen. Ruskigt kul, men kan väl påstå att söndagen och måndagen var ganska stilla =P


Kan också lägga till att jag har varit konduktör i en månad och en vecka :D
Igår hanterade jag mitt första avvik, buss för tåg mellan kråkstad och spydeberg. JAg hade hur trevligt som helst och var riktigt stolt över mig själv som hade full kontroll under hela tiden =D Och så blev det ju lite övertid på det, och det gör aldrig ont.

Vad mer har hänt? hmmm vet inte helt, men idag är jag iaf ledig för första gången på sju dagar, så jag har hunnit med storstädning, diskmaskin och tre maskiner tvätt. Känner mig ganska duktig, trots att jag vaknade med huvudvärk.. Den gick över =)

Nu funderar jag på att gå ut och gå en runda. Ska höra av mig till fröken Sagdal och se vad hon sysslar med. Jag är inte så bra på att vara ensam när jag är på gott humör!

Igår var faktiskt en av de bästa dagarna på länge...är inte helt säker på varför, men det var bara en ruskigt bra dag. Hade en lyckokänsla liggandes och kittla i maggropen mest hela dagen. Det är skönt =D

Och så kommer fina storasyster med sin karl och hälsar på första helgen i juni, och det ska bli mysigt! Få visa upp mitt hem och mitt liv =D

Hoppas ni har det bra där ute allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0