munk!

Istället för att svära....skrev ett långt inlägg här, och så försvann det...det får en att fullständigt tappa lusten att försöka igen! Men iaf: Helgen som gick var vi i trysil jag och Andreas, med en kompis till Andreas och kompisens dotter på 4 år. Det var väldigt mysigt =) Väldigt dåligt väder på lördagen, men det hindrade inte oss från att åka pulka! Han har ju en suverän pulkabacke rätt utanför lägenheten! 200 meter lång backe, med ett rullband upp, så man slipper gå. alldeles perfekt ;) Idan steg jag upp 02:45 så nu är jag trött kan jag lova. Och så har jag varit ute och gått i finvädret, plus att jag har varit och tränat. Så nu ska jag ta en dusch och så bädda ner mig på soffan tror jag! Ska bara leta fram de tre senaste lönespecarna och min selvangivles så jag kan skicka det till banken inom en snar framtid =D mihih Det får va allt för den här gången! Håll till godo ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0