Och en liten sak till!

Jisses , att jag har glömt skriva det! Har varit rökfri i en månad och en dag nu!

Jag ska erkänna att jag provade röka i lördags. Då hade jag fåtti mig lite vin och med sällskap av Kristine så bestämde jag mig för att se hur det skulle smaka. Sen det blosset har jag inte ens tänkt på ciggretter. Fy attan vad det smakade illa!

I början använde jag snus för att dämpa suget, men på det mesta gick det väl fyra snuspåsar på en dag, och när jag tyckte snus började bli gott så slutade jag med det med. Tanken var ju inte att byta en last mot en annan, utan att sluta helt. Annars hade jag ju lika gärna kunnat fortsätta röka? ;-)

Sådär, så vet ni det! Nu ska jag bänka ner mig i soffan och vila min nacke!

Hve a nice day everybody! :-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0