Träningsvärk!

Tänkte prova mobilblogga... Blir inte så långa inlägg för det är lite halvjobbigt att skriva härifrån, men ska prova på en kort liten uppdatering iaf!

Jag läste igenom det senaste inlägget jag skrev, om att jag inte skulle analysera allt vad den där killen sa? Slutade med att jag efter en vecka fick veta att han hade flickvän... Det luskade jag ut helt själv btw... Mongo. Men det var helt enkelt inte han som var ment to be :-)

I mellandagarna i julas satt jag hemma en kväll och var uttråkad, så jag skapade en profil på "möteplassen.no" och det rasade in mail. På 4 timmar hade jag fått ca 200 mail. Jag började ju svara på de första men märkte att det var lönlöst att försöka va trevlig mot alla. Och av nån anledning fastnade jag för ett mail från en som inte ens hade bild? Men vi satt och mailade resten av kvällen, och så bytte vi telefonnummer, och så smsade vi i två dagar. Så tyckte vi det var lämpligt att mötas, för att se om kemin stämde lika bra i verkliga livet. Så jag bjöd hem honom en kväll. Det slutade med att vi blev sittande till långt in på småtimmarna och drack vin och pratade om allt mellan himmel och jord!

Sedan den dagen har vi i stort sett varit oskiljaktiga och jag kan inte säga annat än att livet leker!

Efter en vecka var jag med han upp till trysil (han har lägenhet där i vinterlandet) och inte bara det, för hans föräldrar var med med. Så här går det undan!

Så nu sitter jag hemma i hans soffa och myser medan han är på jobb...

Där fick ni en liten uppdatering, om det ens är nån som är här och läser? :-p

Hoppas allt är bra med er där ute iaf! Kram!

Ps, sätter dit en liten bild på honom när han bygger ihop ikeabyrå som han köpte för att inte jag skulle behöva ha mina kläder på golvet ;-D han är fiin min snutt! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0