Världens bästa hjärta!

Jag har nog hittat den bästa i världen. Det känns iallafall så! Bredde några mackor att ta med till jobbet inatt eftersom jag ska sitta reserve, och så var jag och borstade tänderna och plockade ihop sakerna och gick. Och nu när jag öppnade matlådan så såg jag att älskling hade stoppat ner ett chokladhjärta... Sådär rosenrosa romantiskt så helt vanliga folk vill kräkas, och jag, jag blir bara ännu mer kär ;-)

Idag så mötte jag Kristine på Lambertseter senter. Lite lunch och lite shopping. Köpte två par benvärmare, ny jacka och ett par hörlurar till mig själv, och så köpte jag en del plock till huset... Jag måste ju få lov att "bo in mig" lite jag med? ;-p Så jag köpte två blommor med krukor till och så en suveränt söt ljusstake. Smidebotten, så en gren med blad och en liten fågel på ochså plats till ett värmeljus så var det en glascylinder runt. Och så köpte jag en liten korg med sugproppar på att ha i duschen till shampo och balsam och sånt. Irriterande att ha sånt stående på golvet!

Får erkänna att jag var lite nervös för att visa upp det för Andreas eftersom jag inte heelt vet vad han gillar, men jag verkar ha fått med mig en hel del, för han blev väldigt glad för alltihopa! Hihi fin är han :-)

Nu ska jag fortsätta göra ingenting på jobbet en stund till, innan jag går och lägger mig. Så längtar jag till imån kl 8 för då får jag åka hem och väcka min lilla snarkgris med en massa pussar!

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0